کفسازی بتنی برای سوله و پارکینگ ، انجام پروژه های بتن سخت و پودر سخت سایش ، کف سازی بتنی نوعی از کف سازی صنعتی است که امروزه در پارکینگ ها و کارخانه ها و سوله و پیاده رو مورد استفاده قرار می گیرد کف سازی بتنی ویژگی های زیادی دارد که یکی از آنها مقاومت بالا و ضد لغزندگی می باشد.اجرای کفسازی بتنی صنعتی برای سوله و پارکینگ و انجام بتن سخت صنعتی ، بتن اکسپوز و بتن منقش
شرکت پالیش بتن متخصص در زمینه اجرای انواع کفپوش بتنی برای انتخاب بهترین روش برای اجرای کف سازی بهتر است با مشاورین شرکت پالیش بتن تماس بگیرید 09120576855 09133296722
اجرای آرملات با هر متراژی در سراسر ایران ، برای مشاوره و درخواست اجرای آرملات با ما تماس بگیرید
گروه صنعتی پالیش بتن اصفهان : اجرای کفپوش اپوکسی صنعتی و ضد اسید ، کفپوش پلی یورتان با پوشش ضد خوردگی و مقاوم در برابر اسید های قوی
کفپوش اپوکسی نوعی کفپوش صنعتی است که بصورت کاملا یک دست و یکپارچه بر روی کف بدون ایجاد درز بر روی سطوح مختلف همراه چسبندگی فوق العاده بروی سطوح بتنی ،ﺳﻄﻮح ﺻﻨﻌﺘﻲ،ﺳــﻄﻮح ﺑﻬﺪاﺷــﺘﻲ ، می توان گفت از بهترین پوشش های صنعتی می باشد.بهترین قیمت اپوکسی در اصفهان را از ما بگیرید
جهت استعلام قیمت اجرای کفپوش اپوکسی تماس بگیرید
تلفن:03136411694 همراه: 09133296722 09391700977
منبع این آگهی : بانک اطلاعات مشاغل مجموعه
اجرای کفسازی صنعتی | کفپوش اپوکسی در اصفهان | اجرای کفپوش اپوکسی اصفهان | کفپوش اپوکسی چیست ؟ | آرملات در اصفهان | اجرای آرملات در اصفهان| کف سازی بتنی پارکینگ در اصفهان | کف سازی با بتن سخت در اصفهان | کف سازی سوله در تهران| کف سازی بتنی سوله در صفهان | کفپوش بتنی ضد سایش در تهران| بتن اکسپوز اصفهان | مجری آرملات کف | کفسازی صنعتی رنگی در اصفهان| بتن سخت ضد سایش | کف سازی پارکینگ مسکونی|کف سازی طبقات با بتن سخت | انواع کف سازی داخلی ساختمان با بتن | انجام کف سازی محوطه در اصفهان| کف سازی محوطه ویلا | انواع سنگ برای کف سازی محوطه | مصالح کف سازی محوطه | کف سازی محوطه باغ | انواع کف سازی بتنی محوطه | کف سازی سیمانی و بتنی حیاط |بتن سخت آرت ملات |اپوکسی کار در اصفهان|قیمت اپوکسی در اصفهان | اپوکسی کف پارکینگ و سوله |اجرای کفپوش پارکینگ خانه در اصفهان |اجرای کف سازی محوطه با بتن در کرج | اجرای بتن کفسازی با قیمت مناسب | مجری کف سازی بتنی در تهران| کف سازی بتنی کارخانه|اجرای بتن منقش در اصفهان |اجرای بتن منقش تهران| اجرای بتن استامپی| بتن استامپی ارزان| بتن دکوراتیو رنگی برای کف محوطه|مجری بتن اکسپوز در اصفهان | مجری بتن اکسپوز در شیراز|بتن اکسپوز در یزد |شرکت بتن ساز مشهد | اجرای بتن دکوراتیو تبریز |اجرای کفپوش اپوکسی در اصفهان
وکیل تقسیم ارث در اصفهان ، قبول کلیه دعاوی حقوقی ، کیفری و جزائی توسط وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
دعاوی املاک :سرقفلی، خلع ید، تخلیه، مشارکت در ساخت، فسخ مبایعنامه،
مطالبه اجاره بها کمیسیون ماده 100 شهرداری، الزام به تنظیم سند، حق کسب و
پیشه و …
دعاوی خانواده :طلاق توافقی بدون حضور زوجین در دفترخانه و دادگاه، طلاق از
ناحیه زوج و زوجه، مهریه، نفقه، اجرت المثل، حضانت فرزند، سلب حضانت و وکیل طلاق در اصفهان
دعاوی کیفری :کلاهبرداری ، فروش مال غیر ، تصرف عدوانی ،سرقت، مواد مخدر و …
وکیل در اصفهان برای دعاوی حقوقی :مطالبه وجه چک ، سفته ، ارث و وصیت ، وقف
برای حل مشکلات حقوقی خود و برای داشتن یک وکیل خوب در اصفهان با ما تماس بگیرید
با ما تماس بگیرید تا بهترین وکیل اصفهان را به شما معرفی کنیم
شماره تماس موسسه حقوقی و وکیل در اصفهان :09134744185
این موسسه با معرفی بهترین وکلای پایه یک دادگستری و ارائه مشاوره به شما برخلاف روال متداول که غالبا به صورت انفرادی و بدون برسی و تجزیه و تحلیل کافی و بدون نقشه راه مبادرت به پیگیری پرونده می نمایند این موسسه قبل از هر اقدامی با تشکیل کمیسیونی متشکل از چندین وکیل عالی و با استفاده از کارشناسان رسمی دادگستری با تخصص مرتبط ، اسناد و مدارک را به دقت مورد برسی فرار داده و سپس با استفاده از خرد جمعی نقشه دفاع راه را ترسیم و متعاقبا مبادرت به تنظیم دادخواست ، شکوائیه یا رایحه و …. می نماید .
مرجع این آگهی: بانک اطلاعات مشاغل مجموعه
وکیل چک در اصفهان | وکیل سفته در اصفهان | وکیل حرفه ای در زمینه چک در اصفهان | وکیل خوب در زمینه چک در اصفهان | بهترین وکیل چک در اصفهان | وکیل دعوای خلع ید و دعوای تصرف عدوانی در اصفهان | وکیل تخلیه ملک در اصفهان | وکیل برای جرم تصرف عدوانی در اصفهان | وکیل کیفری در اصفهان | وکیل اجاره اماکن تجاری در اصفهان | وکیل طلاق در اصفهان | وکیل طلاق توافقی در اصفهان | بهترین وکیل اصفهان | وکیل خوب در اصفهان |وکیل در نجف آباد| ادرس وکیل خوب در اصفهان | بهترین وکیل کیفری در اصفهان |وکیل مهریه در اصفهان | وکیل کلاه برداری در اصفهان | وکیل برای سو استفاده جنسی در اصفهان | کانون وکلای اصفهان|بهترین وکیل خانواده در اصفهان | بهترین وکیل زن در اصفهان| وکیل خبره در اصفهان | تلفن وکیل در اصفهان| تلفن وکیل در نجف اباد| وکیل تخلیه ملک در اصفهان| وکیل برای تخلیه ملک مورد اجاره در اصفهان | وکیل در ارتباط با قوانین اجاره در اصفهان| وکیل خوب برای موجر و مستاجر در اصفهان| وکیل برای وصول چک در اصفهان| وکیل امور گمرکی در اصفهان | وکیل جهیزیه در اصفهان | وکیل ملاقات فرزند در اصفهان | وکیل تغییرنام در اصفهان | وکیل نزاع در اصفهانمقاوم سازی نمای ساختمان در کرج
کار در ارتفاع بدون داربست در تهران ، خدمات کار در ارتفاع ، راپل کار ، شرکت های کار در ارتفاع
شرکت ارتفاع کاران نما پایدار یکی از بهترین شرکت های کار در ارتفاع در تهران است که کلیه کارهای نما در ارتفاع با طناب را با بهترین قیمت و کمترین زمان به مشتریان خود ارائه میدهد (بدون نصب داربست)، انجام خدمات نما بدون داربست در تهران ، کنتکس با قابلیت شستشو با فشار ۲۰۰بار برروی نما زده میشود بدون داربست در محلهای دوراز دسترس دارای دانه های ریزی هست که مقاومت نما رو بالا میبره ،آب گریز و غبار گریز و بدون مرطوبیت از بارانهای فصلی (رنگ نما)هم بصورت بالا میباشد ولی بدون دانه های ریز دارای خصوصیات آب و هوایی عالی برا نما استفاده میشود
کار در ارتفاع بدون داربست در تهران ، انجام پیچ رول پلاک که برای نریختن سنگهای نما استفاده میشود و سایز آن بستگی به خود سنگ نمای اجرا شده بستگی دارد و دارای خصوصیت زد زنگ میباشد و با روش راپل با دسترسی طناب بدون داربست زده میشود و سنگهای ریخته شده هم نصب و با پیچ مستحکم میشود
شستشوی نمای ساختمان بدون داربست با هر طرحی قابل اجراست ،شستن شیشه ها ،نمای سیمانی نمای سنگی و کامبوزیت با واتر جت و ابرو تی با فشار ۲۱۰بار سه فاز و۱۴۰بار تک فاز سیاهی نمای شما برطرف میشود با هر نوع آلودگی و روش دیگر سند بلاست میباشد که با استفاده از سیلیس و نازل سند بلاست بصورت سوزی نمای شما را تغییر میدهد
(رنگ داخلی با استاد کار) کلیه خدمات دیگه مثل (جوشکاری و تعمیرات با استاد کار ) و غیره۰۰۰ پذیرفته میشود
فرهاد خسروی: ۰۹۱۲۹۳۱۴۲۶۴ ۰۹۳۵۱۶۳۰۵۳۰
خدمات شرکت کار در ارتفاع صنعت نما پایدار:
اجرای نورپردازی نمای ساختمان در ارتفاع
نورپردازی نمای ساختمان بدون داربست
نصب تابلو و بنر در ارتفاع با طناب
کرج راپل | اجرای نورپردازی نمای ساختمان در کرج | انجام کار در ارتفاع بدون داربست در کرج| کار نمای ساختمان با طناب در کرج | نورپردازی نما با طناب در کرج | کار نمای ساختمان بدون نصب داربست در کرج| شرکت راپل کار در کرج |شرکت کار در ارتفاع در کرج | نصب تابلو در ارتفاع بلند نمای ساختمان در کرج | نصب بنر در ارتفاع با طناب در کرج | رنگ نمای بیرونی ساختمان با طناب در کرج | رنگ کنیتکس نما در کرج | رنگ کردن نمای ساختمان با طناب در کرج | رنگ نمای ساختمان بدون نیاز به داربست در کرج | رنگ کنیتکس نما با طناب در کرج | خدمات رنگ کنیتکس نمای ساختمان بدون داربست در کرج | پیچ و رولپلاک نما با طناب در کرج | پیچ و رولپلاک نما بدون داربست در کرج | کار در ارتفاع با طناب کرج قیمت مناسب | محکم سازی سنگ نما در کرج | مقاوم سازی نمای ساختمان در کرج | استخدام کار در ارتفاع در کرج |شستشوی نما بدون داربست در کرج | شستشوی نما با طناب در کرج | شستشوی نمای ساختمان در کرج بدون داربست | نما شویی با طناب در کرج | نما شویی در کرج بدون داربست|راپل کار حرفه ای در کرج | کار در ارتفاع بدون داربست دماوند | نماشویی در دماوند |نظافت شیشه ها در ارتفاع با طناب |شرکت کار در ارتفاع در اسلام شهر | کار با طناب برای نمای ساختمان
پیـادهروها در جـابجایی سـاکنان شهرها و انتقال ترافیک مناطق مختلف شهر نقش بسزایی دارند.امروزه افزایش جمعیت شهرها و عضلات تـرافیکی موجود لزوم توجه بیشتر به ایجاد پیادهروها و مسیرهای پیاده را تداعی میکند.توسعه پیادهروها و تـشویق مردم به پیادهروی در تـوسعه پایـدار شهرها نقش مؤثری ایفا خواهد کرد،منوط بر اینکه در طراحی پیاده روها از استانداردها و معیارهای موجود استفاده گردد.لذا در این مقاله سعی شده تا ضوابط موجود در طراحی پیادهروها و مسیرهای پیاده مورد بررسی قرار گـیرد.
در بسیاری از مناطق شهری،نظیر نواحی تجاری،مراکز خرید و مکانهای تفریحی، وقتی طول سفر کوتاه و جابجایی به صورت پیاده راحتتر باشد،وجود پیادهرو اهمیت دارد. اصـولا تـعداد عابران پیاده در شهرها از افرادی که از وسایل نقلیه استفاده میکنند،بیشتر است زیرا نه فقط اشخاصی که به علت کوتاه بودن طول سفر و یا به هر علت دیگری به طور کـلی از وسـایل نقلیه خصوصی یا عمومی استفاده نمیکنند،بلکه حتی افرادی که از وسایل نقلیه خصوصی یا عمومی استفاده میکنند نیز بسیاری از اوقات به اجبار مسافتی را پیاده طی میکنند.اگر عابران نـتوانند از پیـادهروها به علت عرض کم و یا وجود موانع دیگر آن طور که باید و شاید استفاده کنند،به اجبار از قسمتی از سطح خیابان برای پیادهروی استفاده میکنند.این کار نه فقط خـطر تـصادفات را افـزایش میدهد،بلکه موجب کاهش ظـرفیت جـاده و خـیابان میشود و تراکم را در آنها نیز افزایش میدهد.
یکی از نقیصههای عمده شهرسازی معاصر جهان،سرسپردگی بـیش از حـد آن بـه نیازهای حرکت سواره و غفلت از حفظ و ساماندهی فضاهای پیاده و حرکت پیاده است.این امر یـکی از عـوامل عمده کاهش کیفیت محیط شهری و افول ارزشهای اجتماعی،فرهنگی و بصری در فضای شهری مـحسوب مـیشود.بـه عنوان واکنش و چارهجویی در برابر این وضع،در طول دو سه دهه گذشته گرایشها و دیدگاههای جدیدی در عرصه شـهرسازی جـهان مطرح شده که از آنها به عنوان«جنبش پیاده گستری»یاد میشوند(مـهدیزاده،9731 :21).تـا قـبل از انقلاب صنعتی،شکل و بافت شهرها به طور کلی تابع شرایط جغرافیایی و مسیر رودها و راهها بـود و شـهرسازی از مـقیاسهای انسانی و امکانات حرکت پیاده انسان و تا حدی چهارپایان پیروی میکرد.به هـمین دلیـل راهها و فضاهای شهری در انطباق کامل با«اندازههای انسانی»و نیازهای اجتماعی و روانی شهروندان شکل میگرفت(مهندسان مـشاور زادبـوم،2731:4-3).
همواره در طول تاریخ تئوریسینهای متعدد،نظریههای چندی را در مورد تفکیک پیاده رو از سوارهرو بـیان کـردهاند که در این جا براساس سیر تحول و تـطور تـاریخی کـه در منابع آمده،به بحث درباره آنها پرداخـته شـده است.
در زمان جولیوس سزار شبکه خیابانها بیش از حد شلوغ و متراکم بوده و برخورد مـداوم بـین ترافیک پیاده و سواره وجود داشـت.در نـتیجه جولیوس سـزار مـجبور شـد که از عبور و مرور ارابهها در داخل شـهر در سـاعتهای روز به جز ارابههای مورد نیاز کارهای ساختمانی و چند گروه از کالسکههای دولتی،مـمانعت بـه عمل آورد وی دریافته بود که تـردد وسایل نقلیه در طی روز بـرای انـجام خدمات در کوچههای تنگ و شیبدار و پر از ازدحـامی چـون
توجه به حرکت پیاده و پیادهراهها به حـدود نـیم قرن پیش برمیگردد.در آن زمان در اروپا به مـنظور بـازسازی خـرابیهای نـاشی از جـنگ و حفظ مراکز تـاریخی شـهرها و نیز در ساختن نوشهرها اندیشه جداسازی راهها و فضاهای پیاده و سواره مطرح گردید.در ایالات متحده آمریکا با اهـداف دیـگر،یـعنی احیاء اقتصادی مراکز خرید و تسهیل خدمات خـرده فـروشی،بـه تـقویت پیـاده راهـها روی آوردند
در سال 5881 میلادی شهرساز و معمار آمریکایی به نام«اولمستد»که بنیانگذار رشته معماری منظر محسوب میشود،برای نخستین بار فکر«جداسازی معابر»را در طراحی «پارک مـرکزی نیویورک»به کاربرد و راه سواره و پیاده را از هم جدا کرد.در سالهای میان 5091 تا 0191 مهندس فرانسوی به نام«اوژن هنارد»،اندیشه ایجاد«تقاطع غیر همسطح»و انواع زیرگذر و روگذر را مطرح ساخت که بعدها رواج عام یـافت.در سـال 2891 شهرساز دیگر آمریکایی به نام«کلارنس اشتاین»مفهوم واحد هسمایگی را به صورتی کاملتر در ساخت شهر«رادبرن»به کار گرفت که به«الگوی رادبرن»معروف شده است. این الگو بـر دو اصـل اساسی یعنی حرذف ترافیک عبوری از محلههای مسکونی و جدایی کامل مسیرهای سواره و پیاده استوارا ست(مهدیزاده،9731:81-21).
امروزه این نگرش نوین به موضوع حرکت پیـاده و پیـاده راهها علاوه بر این کـه مـورد استقبال عامه مردم قرار گرفته،در بسیاری موارد حمایت قانونی نهادهای رسمی و حکومتی را نیز جلب کرده است؛همچنین«سازمان اقتصادی و توسعه اروپا و آمریکا»برنامههایی را در زمینه تـوسعه پیـاده راههای با موفقیت بـه انـجام رسانده که گزارش آنها در سال 0891 برگزار شد و از آن پس نیز ادامه یافته است(مهدیزاده،9731؛51-41 و طبیبیان،7731:121).
معابر پیاده از جمله مهمترین فضاهای شهری هستند و این اهمیت،هـم نـاشی از عملکرد آنها به عنوان جزئی از سیستم حملونقل درونشهری و تامین دسترسی کاربریهاست و هم ناشی از عملکرد آنها به عنوان یک فضای شهری.به طوری که بخش عمدهای از سفرهای شهری به صورت پیـاده انـجام میشود.سـیستم پیاده در مقایسه با سایر سیستمهای حملونقل شهری،دارای خصوصیات و مزایای منحصر به فردی است که از جمله آنها مـی توان به انعطافپذیری،ارزانی،مصرف انرژی کمتر،هماهنگی با ملاحظات زیـستمحیطی و غـیره اشـاره نمود.علاوه بر این،سیستم پیادهروی نقش مکمل را در ارائه خدمات سایر سیستمهای جابجایی و بخصوص حملونقل عمومی ایـفا مـیکند.بنابراین با توجه به مراتب بالا،سیستم پیاده در حملونقل شهری جایگاه مهمی دارد و در بـرنامهریزی شـهری و بـرنامهریزی حملونقل شهری میبایست مورد توجه خاص قرار گیرد.
در ایـن زمینه ایدههای مختلفی مطرح شده که در زیر به اهم آنها اشاره میشود:
این دیـدگاه بـا تعیین محدودهای از ترافیک،از ورود وسایط نقلیه به داخل آن ممانعت میکند.چنین حوزههایی اغلب در نواحی مرکزی و بافت قدیم شهرها قرار دارند.مناطق مسکونی با قلمرو مشخص نیز در این محدوده جای میگیرند و سعی بـر این است که دو حرکت پیاده و سواره از هم جدا شوند.در چنین نواحی خلوتی زندگی کردن،در آرامش زیستن و ایمن بودن،سه عنصر اصلی اولویت حرکت پیاده میباشند.با توجه به این که اعـمال ایـن محدودیتها در نواحی متراکم شهری مشکل ایجاد مینماید؛لذا در چنین شرایطی،با اعمال سرعتهای پایین در حرکت وسایط نقلیه،واگذاری حق تقدم،هدایت حرکت عابران پیاده در سراسر فضای محدوده و غیره میتوان توافق و سـازگاری کـلی برقرار کرد.
دیدگاه دیگر در جداسازی پیاده و سواره مدل خطی است.در این مدل به هر مسیر یا خیابان ترافیک خاصی نظیر شبکه عابر پیاده،دوچـرخه،کـامیون،اتوبوس و...اختصاص یافته است.
امتیازات این روش را میتوان به صورت ذیل بیان داشت:
-افزایش کارآیی مسیرها از طریق تفکیک حرکتها و اختصاص هریک از آنها به یک مسیر.
-جلوگیری یا اجتناب از بـرخوردها.
بـا ایـن حال به کارگیری مدل خـطی خـالی از نـارسائی نیست،به این معنی که در این مدل گرفتن حق تقدم در هریک از اشکال حرکتی مشکل است.علاوه بر این،در نقاط متقاطع ارزشـ امـتیازات فـوق الذکر به شدت تقلیل مییابد؛گرچه این مـوارد را بـا غیر همسطح کردن شبکه معابر(احداث شبکه زیرگذر یا روگذر)میتوان رفع کرد؛با این وجود بایستی توجه داشـت کـه حـل مساله به این صورت نیز نیازمند صرف هزینههای سنگین بـوده و در نقاطی همانند مراکز شهری که فعالیتهای مختلف در جوار یکدیگر شکل گرفتهاند،مشکلاتی ایجاد میکند.
این دیدگاه با تعیین محدوده پیاده در صـدد آرایـش پیادهروها بوده و به اتومبیلهای شخصی اجازه استفاده از خیابان را نمیدهد و در عوض،تاکسیها و اتوبوسها میتوانند در آن مسیر رفـتوآمد کـنند.وسـایط نقلیه خدماتی نیز فقط در ساعاتی از روز میتوانند به این محدوده وارد شوند(محمدزاده،4731:031-221).
مـنظور از پیادهرو گذرگاهی است که در کنار مسیرهای سوارهرو مثل جاده،خیابان و یا میدان منحصرا بـرای حـرکت عـابران پیاده ساخته میشود.در آمریکا به آن Side walk) و در انگلستان (pavement Footway میگویند(قنبری،2831:413).
در طـرح جادههای نو،یا در تغییر و تعمیر جادههای قدیمی،باید به وضع عبور عابران پیـاده تـوجه کـافی کرد.از عوامل مهم در این مورد عرض پیادهروهاست.تعیین عرض پیاده روها در مناطق شهری بـستگی بـه تعداد رفتوآمدهای عابران دارد و از معادله زیر به دست میآید:
عرض پیادهرو به متر-/61تـعداد عـابران پیـاده در هر پنج دقیقه
حداقل عرض مفید برای پیادهرو و راه پیاده 1/52 و برای پیاده گذر 1/5 متر تـعیین مـیشود.
شیب عرضی پیادهروها بـرای رفـع آبهای سطحی نباید آن قدر کم باشد که آب بارندگی در سطح پیادهرو بماند.در عین حال،این شیب نـباید آن قـدر زیاد باشد که باثع ناراحتی عابران پیاده شود.در نظر گرفتن شیبی بـین 2 تـا 2/5 درصد برای پیادهروها مناسب است (شاهی،9731:741).
در ضـوابط و مـقررات شـهرسازی و معماری برای معلولان جسمی و حرکتی،ضوابط زیـر بـرای شیب مناسب پیادهروها توصیه شده است:
-حداکثر شیب عرضی پیادهروها دو درصد باشد.
-حـداکثر شـیب طولی پیادهروها هشت درصد بـاشد.
-حـداکثر شیب قـسمت اتـصال بـین دو پیادهرو که نسبت به هم اخـتلاف سـطح دارند در سر پیچ،سه درصد باشد(مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن،8631:9).
چون ظرفیت پیادهرو را باید رد هر سـی سانتیمتر عرض برای ده تـا پانـزده نفر در دقیقه در نظر گرفت،عـرض مـفید پیادهرو را در مناطق تجارتی و مراکز خرید پس از کسر حدود نود سانتیمتر و در مناطق دیگر پس از کسر 54 سـانتیمتر مـحاسبه میکنند و در نظر میگیرند
Dd.v.l-
D -تـعداد عـابرانی است که در واحد زمان از مکان عبور میکنند(تعداد عابر در ثانیه)،
d -تراکم(تعداد عابران در متر مربع)،
v -سرعت(سرعت حرکت عابران در واحد زمان؛متر در ثانیه)،
I -عرض پیادهرو(متر).
در متغیر d,v تابع یـکدیگر هـستند(موره و دیگران،3731:36).
با محاسبه تعداد عابران میتوان ظرفیت پیادهرو را در انواع شریانها به دست آورد و برای آنها برنامهریزی کرد.ظرفیت حداکثر مسیرهای پیاده 57 نفر در دقـیقه بـرای هر یک متر عرض مـفید تـعیین میشود.
جدول 3-ظرفیت طراحی پیاده و پیاده گذر
(به تصویر صفحه مراجعه شود)
سطح معابر عمومی،پیادهروها و نوع پوشش آن از عواملی است که در حـرکت عـابران تاثیر بسزایی دارد.جنس کـفپوش،سـختی و سستی،ناهمواری و یا مسطح بودن آن،تعیین کننده نحوه تردد افراد پیاده خواهد بود.به عنوان مثال سطح یک کوچه یا پیادهرو که از مصالح قابل جابهجایی و غیر ثابت پوشانیده شده،بـاعث کـم شدن سرعت حرکت عابران سالم میگردد.عابران معلول بر روی صندلی چرخدار نیز به دلیل متراکم شدن مصالح در اطراف چرخهای صندلی چرخدار،از حرکت باز میایستند.پوشش معابر باید سخت و غـیر لغـزنده و غیر قـابل جابجایی و در عین حال به راحتی قابل تعمیر باشد.از لحاظ هزینه ساخت نیز نباید از مصالح کمیاب و یا مـصالحی که در بخشهای دیگر موارد استفاده مهمتری دارند، استفاده نمود
قیمت رزین های اپوکسی تولید شرکت پتروشیمی خوزستان حدود 30درصد بالاتر از قیمت های جهانی است.
رضا
علی خان زاده، عضو انجمن صنایع همگن رنگ و رزین گفت: در حال حاضر فقط شرکت
پتروشیمی خوزستان در کشور اقدام به تولید رزین های اپوکسی می کند که قیمت
این ماده اولیه تولید رنگ در داخل کشور حدود 30درصد بیشتر از قیمت های
جهانی است.
وی بالابودن قیمت رزین های اپوکسی داخلی را به نوع فن
آوری مورد استفاده این شرکت و همچنین هزینه های سربار آن نسبت داد و عنوان
کرد: در شرایطی که به دلیل بحران مالی جهانی قیمت مواد اولیه تولید و از
جمله قیمت مواد اولیه تولید رنگ در دنیا با کاهش مواجه شده است، این کاهش
قیمت هنوز در ایران به صورت واضح مشاهده نمی شود.
او ادامه داد:
یکی دیگر از معضلات صنعت رنگ و رزین کشور مربوط به کیفیت پایین حلال های
تولید شرکت نفت، به ویژه حلال 402 است که این حلال در تولید رنگ های روغنی
کاربرد زیادی دارد.
علی خان زاده همچنین با بیان این که می توان در
شرایط بحرانی به وجود آمده ماشین آلات و فن آوری های روز را با کمترین
قیمت از کشورهای پیشرفته خریداری کرد، گفت: دولت و سیستم بانکی باید در این
زمینه به صنایع کمک کنند تا صنایع کشور خود را برای فعالیت در دوران پس از
بحران آماده کنند.